Returer & byten
Retur- och Reklamationspolicy
Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera de köpta varorna i sitt ursprungliga skick inom 30 dagar efter leverans (vänligen inkludera spårningsnumret). Vid mottagande av varorna återbetalas köpesumman. Alla returer måste registreras via vår kundtjänst.
Jag har fått en defekt vara:
Om du har fått en defekt vara, kontakta vårt supportteam omedelbart med följande information:
- Ditt ordernummer
- Vilken vara som är skadad
- En beskrivning av skadan
- Fotobevis
Om ditt paket har skadats vid leverans, ta en bild och skicka den direkt till vår kundtjänst. Alla reklamationer för skadade paket måste göras inom 7 dagar från leveransdatumet. Vi kan inte utfärda en återbetalning, tillgodokvitto eller ersättningsvara utan bevis på skadan från vårt supportteam.
Jag har fått fel vara:
Om du oväntat har fått fel vara, kontakta vårt supportteam omedelbart och ge oss följande information:
- Ditt ordernummer
- Namnet på varan du inte fick
- Namnet på varan du fick istället
- Ett foto på varan du mottog
Byte:
Tyvärr erbjuder vi inte byten. Om du vill byta en vara rekommenderar vi att du returnerar den och sedan beställer rätt produkt på nytt.
För defekta produkter:
Om produkten är defekt, har skadats under transport eller på annat sätt är felaktig, står vi för returfrakten.
Om jag vill returnera en vara:
Om kunden har köpt fel produkt, varan inte passar eller inte längre önskar den, är kunden ansvarig för den faktiska kostnaden för returfrakten samt returkvitto.
Tveka inte att kontakta vår kundtjänst vid frågor:
📧 support@olof-bergstrom.se